rss

چهارشنبه 16 2 1394

نام :                                                                 وزارت آموزش و پرورش                       

نام خانوادگی :                                      اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل                     امتحان نوبت اول املای فارسی

                                                          مدیریت آموزش وپرورش شهرستان سرعین                              پایه ی هشتم

                                                                    دبیرستان دوره اول متوسطه سما اوجور

مدت امتحان : 60 دقیقه            تاریخ امتحان :   /10/93                          ساعت امتحان :          10             تعداد صفحه :2

 

از شگفتی ها ی آفرینش خالق بی همتا ، اسرار پیچیدهء حکیمانه در آفریدن خفّاشان است . روشنی روز که همه چیز را می گشاید ، چشمانشان را می بندد .

هر آینه می دانم که هر کس ایران را به درستی بشناسد ، دل بدان خواهد باخت و جوشان و پر   توان ، خواهد کوشید که در آبادی و آزادی ، شکوفایی و توانایی ، پیروزی و بهروزی آن از هیچ تلاش و تکاپو باز نماند ودریغ نورزد .

امروزه که دشمنان این ملّت ، از راه این ابزارها جنگ نرم را بی هیاهو آغاز کرده اند تا غوغایی بیافرینند ، اگر کار بران اینترنت و فنّاوری جدید به اخلاق علمی و فضایل انسانی آراسته نشوند و حریم قانون و دین و هنجارهای اخلاقی ، فرهنگی و آداب جوانمردی را رعایت نکنند این ابزارها همچون بمب ویرانگری خواهد شد .

این ایرانی پر شور وقتی نیرنگ استعمار را در کشورش دریافت ، نامه ای به مرجع تقلید           شیعیان ، میرزای شیرازی ، نوشت تا تنباکو را تحریم کند . 


(0) نظر | برچسب ها :
X